Det blev lite extrafirande

Ibland har barnen tur minsann.
Vi firade nämligen Lewi lite
extra på hans riktiga födelsedag
oxå.
 
Iof tycker jag nog att MAN bör
firas på ordinarie dag om det
funkar.Iaf när man är liten,för
en födelsedag SKA ju vara lite
speciell sådär.
 
Nu hade han ju fått sina paket
på söndagen,men jag hade såklart
med mej ett par små symboliska
presenter bara för att.
 
OCH,sen lade jag ett litet brev i hans
pyjamas med uppmaningen att han
skulle kolla under sina gosedjur.
Där hade jag gömt en påse med
olika ostar (och ett paket kex).
Den lille mannen ÄLSKAR nämligen
ost och då passar det ju bra att få
lite alldeles egen sån när man
fyller år.😄
 
Avslutar med ett gäng bilder och önskar
er en kommande skön helg♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snälla storebror låter lillebror få testa
nya hörlurarna och spelar musik på
sin mobil.♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0