Sommar med saknad och värme

Japp,det är varmt(och skönt),och
JAPP,det är tomt och konstigt och
inte på långa vägar som förr.
 
Men iaf,det har ju varit både midsommar-
afton OCH min lilla födelsedag!
 
Jag tänkte i år att det kunde va smart
om man slog ihop dom firerierna,så
jag passade på att fylla på självaste
"aftonen" i fredags.
 
Det va bara vi i närmsta familjen,men
icke desto mindre superbra,gott och
trevligt.
 
Det var finfint väder och inte ens en liten
droppe regn på villovägar såg vi röken av.
 
När fan hände det lixom,att man slapp frysa
och bli blöt på midsommarafton?!

Nu ska inte jag sitta här och dividera,jag är,
hör och häpna skittrött deluxe,gick nämligen
INTE och la mej igår och det gör sej påmint nu
såhär 24 timmar efteråt.
 
Men,jag tänker såklart inte lämna er utan
lite bilder.Mer behövs väl inte va!

God fortsättning & kram på er♥
 
Uppvärmningskort!
 
Familjebilden tema "midsommarafton"
anno 2020.
 
Nåra satt här...
 
...och andra där!
 
Lite bollspel i värmen funkade bra.
 
Skuggan kändes bra emellanåt.
 
"Lilleman slängde av sej skjortan och
vädrade musklerna.
 
"Stora" slängde ihop en marängtårta till kaffet.
Somrig "gubbig" 😄
 
Fina papi/morfar/svärfar....
 
Kidsen bestämde att jag fyllde 45.
Fyran gjorde sej ju MYCKET bättre
först än femman!!
 
 
 
"Stora" & mami/mormor.
 
Värdparet.
 
 
Papi och fina men dock ej här
än färdigställda stången som
mami gjort♥
Wille,gammelmormorn & "Stora"
dansade iaf runt den lite senare.
 
Och tänka sej,att gamla födelsedags-
barnet jag för det första hade KLÄNNING
på mej och kors i taket även fastnade
på bild.
Heelt ootroligt!
 
Joråsatte 😅
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0