Det ska ju bara funka,eller!!!!!

Snacka om att man känner sej begränsad.
Jomenvisst då,för jag har inget trådlöst
nät härhemma!
(och mobilsurfen är oxå snart slut)
PANIK!
 
Visst då,det finns MYCKET värre problem,
det är inte det.Men när man är van och
desutom blir ljugen för,då jävlar brinner
det till däruppe!
 
Internetleverantören som heligt och dyrt
LOVADE att det nya abonnemanget skulle
funka från den 2:e januari gjorde förstås
inte det,så nu sitter jag här och betalar
för ABSOLUT INGENTING!
 
Har fått LÅNA ett mobilt wifi,men surfen
äts ju upp snabbare än man hinner ta ett
andetag och swish så har 3-4 GB flugit ut
i universum,förbrukade och borta för all
evighet!
 
Inte nog med det,det ska ta minst TJUGOFEM
jävla dagar INNAN jag har uppkoppling igen!
 
Jag har fan inte gjort annat än suttit i telefonköer,
och den ena efter den andra man pratar med blir
bara mer och mer inkompetent och otrevlig.
Otrevlig är förresten ett snällt ord i det här samman-
hanget,dom är rent ut sagt för jävla dumma i huvet
och riktigt jävla idiotkorkade.
Ingen och då menar jag INGEN kan svara på enkla
frågor.Frågor som dom i det syftet SKA kunna svara
på när dom sitter där dom gör.
 
Ja,jag ÄR förbannad.
Och frustrerad.
Och jävligt inihelvete less nu.
 
På tisdag är det jag som fortsätter jakten.
Och så ska jag nog ta kontakt med ARN oxå,
för nu är mitt tålamod slut för länge sen.
 
Jaa,det var väl vad jag hade att säja såhär i
början på skitjanuari!
Just det,det snöade förut oxå,fast sen kom regnet
och plusgraderna tack och lov.
Hade fan inte klarat av att se en massa vitt ute oxå!
 
Till er som har uppkoppling och kan surfa som ni vill
NÄR ni vill säjer jag bara:
Grattis och njut,själv ska jag gå och lägga mej snart.
Tror jag!(i-landsproblem deluxe.Förlåt men ändå lite inte!)
 
Tur att man har granatäpple hemma iaf!
 
Och att solen som visade sej nåra minuter
häromkvällen var så vacker när den lika
snabbt gick ner igen!
 
Man får vara glad för det lilla lite oftare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0