På nattkröken

När man sitter såhär på natt-
kröken och filosoferar lite,då
kan det hända att man tänker
lite på bloggen och hur sällan
man skriver nuförtiden.
 
Jag har ju ändå hållit på sen i
december 2008,och dessutom
är jag ju varken nån fancy person
eller influencer,eller jag skulle väl
iof snarare höra till oldfluencer.
Men iaf,just därför har jag ju inte
det där "high life livet" där det kommer
paket på posten från sponsorer,och
inte springer jag på invigningar och
står på röda mattan heller för den delen.
 
Men,jag kan ju faktiskt kasta in lite
bilder som ligger och skvalpar i mina
mappar.Och det kanske inte är skitroliga
såna,men nu bestämmer ju som sagt JAG
härinne och det här har på nåt sätt blivit
som en bilddagbok för tant Majso.
 
Så,nu slänger jag in nåra nattabilder dårå!
Idag är det "Mors dag",så grattis till mej vetja.
Och såklart:grattis till alla andra suveräna
mammor därute. ♥
 
 
 
 
Expertstädhjälp!
 
Inte lika mycket städmedhjälpare!
 
 
Du kan alltså inte se glad ut?
NO I can´t and I won´t!
 
Ogrässtilleben,lite fancy ändå kanske!
 
 
 
 
 
SOM SAGT:
GLAD MORS DAG! 💟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0