Det blir inte alltid som man önskar!

Imorrn är det fredag...IGEN,och
imorrn har Cindy en tid reserverad
hos veterinären!
 
Upptäckte nämligen nåra knölar på
hennes mage förra veckan och så mycket
kan jag ju säja,att inte fan var det nån
trevlig klump som växte i min mage då!!
 
Nu håller jag och vi ALLA tummarna för
att det INTE är nåt farligt och att hon isf
slipper besvär.
Jag menar,att man söver inte och opererar
en snart 14 årig hund i onödan.
 
Nu har jag iof redan BESTÄMT att
allt kommer gå bra och att utlåtandet
inte är negativt i den bemärkelsen.
 
Man MÅSTE vara positiv,och så tror jag
som ni vet STENHÅRT på Karman.
DEN skulle inte kunna komma mer
lägligt än imorrn när det till på köpet
oxå är fredag.
En sån dag SKA ju lixom va great!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh😔. Kramar från Sussie

2019-05-24 @ 09:56:18
Postat av: Majso svarar:

Tack Sussie,det behövs många kramar nu ♥♥♥

2019-05-29 @ 03:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0