Inga miljoner i onsdags på lotto

Iof hade jag ju inte spelat så det
kanske inte är så konstigt att alla
miljoner uteblev!
 
Däremot har jag ju för länge sen
vunnit högsta vinsten i att ha goda
vänner som förgyller mitt liv.
 
Och i onsdags helt apropå och alldeles
otroligt överraskande,fick jag en påse
med ett kort och på det en hälsning med
sommarkramar från en av dom diamanter
jag har i mitt liv.
 
I påsen låg två av dom saker jag älskar
mest,nämligen:
 
TRE paket kaffe ♥ och godaste chokladen ♥

Alltså,jag började typ böla så jävla
glad och rörd blev jag ♥

Det är svårt att förklara EXAKT hur
mycket jag verkligen känner över
såna här underbara omtankar.
Vad har jag gjort för att förtjäna så
otroligt generösa och alldeles genom-
goa vänner?
 
Faktum är att jag blir smått generad
och så vill jag direkt överösa personen
ifråga med kramar och tack och små
gulliga saker som visar HUR glad jag är!
 
Bara själva grejen att nån tänker på mej
OCH dessutom både VET vad jag gillar
och sen gör sej mödan att ge MEJ det....
...alltså....SÅ gulligt ♥
 
Nu är jag själv faktiskt gulligt seg oxå.
Ögonen går typ i kors för igår eller
rättare sagt i fredags kväll,natten till igår,
då sov jag inte en minut!
SKULLE det möjligen kunna vara så att
jag nu natten till söndag (det är iof redan söndag),
kan få lite mer än i snitt 3 timmars sömn!?

Det kan man ju hoppas iaf för idag söndag
måste jag va skapligt alert och fortsätta
med en gravering och nåra muggar.
 
Gäsp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0