En liten bröllopsdag♥

Tamtamtadadada ♫♫♪♫
Nån bröllopsmarsch hade vi INTE
på bröllopsdagen för fyra år sen,
men det gick bra ändå och här är
vi nu efter totalt snart 17 år ihop.
 
Nu är det ju inte nödvändigt tycker
jag,att håsa upp en bröllopsdag med
firande in absurdum,ståhej och ballonger,
diamantringar och spavistelse.
 
Nej för fan,det går PRECIS lika bra med
en stor kram,grattispuss och lite gravering
i min enamhet eftersom prinsen drog till
jobbet som vanligt.
 
Jag gjorde iof en liten tårta,men det var
mest för att ha en anledning ATT få kladda
lite med sprits och fyllningar.
 
Det var då det.
Lite mindre kärringbesvär,lite
mindre underhudsfett men lika
mycket kärlek och med samma
konstiga smajl då som nu!
 
Vi lever och har varann,det är
fasen huvudsaken,resten är ganska
ovidkommande faktiskt.
 
Så speciellt jättenoga med 
spritsningen var jag kanske
inte,men det berodde på att
jag varvade med gravering
och inte hade tid helt enkelt.
 
Ja gott folk,det var den da´n,
den 27e juni 2019 då vi hade
men inte till överdrift firade 4-
årig bröllopsdag .
 
Faktum är att vi kollade lite på
VM fotboll(damernas VM),och
jag typ slumrade till en stund.
 
Det funkade det oxå,och om ni
undrar över ev.bröllopspresent,
så kan jag tala om att DET fick
jag.
 
Två påsar Ferraribilar med cola-
smak.Är han inte söt så säj min
egen lilla prins ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0