Oh vilken torsdag

Ibland får man in alla flugor i samma
smäll,eller som i det här fallet alla
ungar på samma dag.
 
Det började med att jag blev tillfrågad
om jag ville komma på lunch hos "Mellan".
Ja,varför inte tänkte jag och skrapade
bort isen från bilrutorna och gav mej av.
 
Väl där blev jag serverad kokt
torsk med ägg & räksås.Mumsisch.
 
Sen fick jag kaffe och en bägare
full med nötter,bär och chiafrön
som toppats med keso & kokos.
 
Dom som känner mej VET att jag 
är en av världens pippligaste och
petigaste typ på två ben,så att testa
det här med chiafrön var RIKTIGT
stort OCH modigt gjort av mej.🙃
 
Måste medge att det var förvånansvärt
gott faktiskt.Rättare sagt så smakade ju
inte fröna i sej så värst mycket,men 
eftersom dom legat och dragit i mandel-
mjölk över natten så fick dom en touch
av den smaken.
(jag tror iaf att det var mandel,för det gillar jag) 😅
 
När den trevliga sittningen med diverse
tjatter var avklarad for jag (& Cindy förstås)
raka vägen hem till "Lilleman".
 
Tänkte,att varför inte passa på när jag
ändå var i krokarna.
 
Vad är det där för min lille son??
 
Bättre så??Ehh!
Får väl ta det som ett tecken
på att han älskar sin mor. 😁
 
När kaffetåren där var uppdrucken
hade klockan blivit nästan 18 och
mörkret låg som en tung filt över
gator och hus,men vafasen tänkte 
jag,vore det inte smart att på hemväg
svänga förbi även "Stora" och småfolket!
 
Så fick det bli,för tomten som inte hade
fått sina Nissar att leverera alla klappar
till jul,kom nämligen igår speciellt förbi
hos mej med dom två sista så jag äntligen
kunde få överlämna dessa till kidsen.
 
Jag kom lagom innan John Blund hade
vägarna förbi och hann även där med
en mugg kaffe och lite kramar ♥

Lewi som ville vara lite tvärtemot gav mej
"sluta-tjata-om-gulliga-minen-blicken",men
det spelar ingen roll tycker jag,man behöver
inte flina upp sej bara för att det ska fotas.
(även om det ser trevligare ut)
 
När klockan visade 19.22 sladdade jag och Cindy
äntligen in på parkeringen och den lediga klädseln
åkte på snabbare än jag hann säja "Hej hallen jag
är hemma nu"!
 
Vilken torsdag va...alla ♥-an i samma påse.
Lyllos dom som fick sin mamma/mormordejt
sådär da´n före fredag.
Nu KAN dom ju inte annat än leva på min
extraordinära värme och kärlek HELA helgen. 😂
 
JAG kommer iaf göra det,för nu är MITT
💖-a till bredden fyllt av känslor.
Bomulliga känslor med värmesting. ♥
 
L♥ve you guys😍
Trackback
RSS 2.0