Nattkladd från igår

Det här med att inte kunna sova
i kombination med att vara lite
extra kreativ på nätterna har ju
sina fördelar.Man kan då testa
en massa roliga OCH delvis
kladdiga idéer då.
 
Det gjorde jag nämligen igår natt,
och kom inte i säng förrän efter
fyra minsann.
 
Tro inte att jag låg kvar i sängen till
middan för det,nähäerå,jag var uppe
om inte med tuppen så iaf strax efter.
 
Inatt lär det visst bli samma visa,och
naturligtvis har jag fler uppslag och
annat kul jag troligen ska prova på!
 
Blått är flott tycker vissa och jag
är benägen att hålla med.Kanske
inte just rutmönster som här,så då
är det ju ganska skönt att det inte
kvarstår när jag "trollat" klart!
 
Såhär blev det just denna gång,och
charmen är att man aldrig vet exakt
hur det kommer bli förrän det runnit
klart och färgerna blandats.
Ganska fascinerande tycker en kladdnörd
som jag.
Joråsatte!
 
Här var jag extra wild´n crazy och
gick typ all in med random streck
och färger.
Rött och orange kan man ju verkligen
inte kombinera,det fick iaf jag höra när
jag var liten.Nu inföll dock min barndom
strax efter att mammutarna försvann,så
jag anser faktiskt att typ allt funkar nu.
Iaf mer eller mindre bara man har ett
öppet sinne och vågar frebejsa som  
man känner för i stunden.
 
Det blev väl inte så jävla fult
det här va?!
Som sagt,man gör som man vill
när man är så gammal men ändå
barnsligt ovuxen som jag!
 
Den där blir skitfrän att lägga nåra
mörka chokladbitar på när man vill
bjuda nån färgstark person i ens närhet.
                            ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0