Nån har fyllt år

Jag förstår mej inte riktigt på
såna som fyller år under
vinterhalvåret trots det faktum 
att jag själv har två barn som
gör det.
 
Så himla dumt lixom,att inte kunna
sitta ute i gröngräset och äta sin tårta.
 
Men iaf,igår fyllde prinsen år,han min
lilla älsklingsplutt ♥

Där var han inte så kartig minsann.
 
Nu har han dock vuxit till sej lite.
Jag ändrade siffra på bilden från
hans 45 årsdag,för jag har haft
annat att tänka på än bildletande.
 
Vad han fick?
Jo det kan jag väl visa iof.
 
Han har ju som sagt svårt att ens
säja "flaska" när det kommer till
önskningar.Men i måndags yppade
han nåt om ett par tofflor...eh!...
Och jag var då förstås INTE sen att
sladda in via datorn och beställa ett
par till honom.
 
Fatta,att det bara tog EN ynka dag och
så kunde jag i god tid hämta ut dom
för inslagning!
 
Tack för det för en gångs skull!
 
Är man ett troget Brynäsfan så är man,
även om jag själv aldrig hade satt på
mej nåt liknande!
MEN,nu får han ha dom ifred och tur
är väl det...för honom alltså.
 
Nu har jag inte tid med er,det ska småfixas
lite med den där surprisetårtan som ovan
47-åring inte har en susning om.
 
Wish me luck va!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0