Mitt i veckan var igår och det var trevligt

Igår äntligen kom "Vattenflickan"  på besök.
 
Vi har inte setts på jättelänge.Jag har varit utomlands,
hon har oxå varit det och så är det ju som så,att
ibland får man helt enkelt inte till det iaf.
 
Jag hade förberett med lite hembakat,så det
bjöds på bröd med nötter i och diverse annat.
 
Det bästa med det här brödet är att man
bara behöver jäsa det en gång och så är
det typ omöjligt att misslyckas med.
Iof jäste det jävligt långsamt den här gången,
men det är ju inte brödets fel utan bagarens
eller möjligtvis en sämre jästs fel.
 
Jag vet att jag sagt det förut,men nog är
det väl märkligt hur vissa personer har
så positiv inverkan på en.
 
Nu har jag iof kommit till det stadiet att jag
lättare själv och utan att få dåligt samvete
sållar bort såna och det som inte ger mej
positiv energi.
Ingen människa borde utsätta sej för att
bli dränerad och helt urlakad av dåliga
relationer och dåliga saker.
 
Man MÅSTE lyssna inåt oxå.
Att värna om sitt eget är INTE egoistiskt,
bara man inte beter sej som ett arsle eller
sårar/gör någon illa på den vägen.
 
Men iaf,en dag som igår behövdes verkligen
och som om det inte räckte med att få sina
"måbra-behållare" påfyllda,så fick jag även
små gåvor.
 
Värme för både in och utsida!
Världens sötaste OCH skönaste 
tofflor tillsammans med ett av
mina livselexir nämligen kaffe.
 
Love it och är MER än tacksam
över att ha så många underbaringar
runt omkring mej ♥
 
Senare på kvällen kom även "Lilleman",
så mamman hjälpte honom att fixa en stor
laxfilé iugn med en god creme fraichesås till.
 
Ibland behöver man få vara ett uppassat
barn fastän man är stor och kan laga mat
själv.
 
Kärlek tar sej många uttryck,och igår och
i detta fall i form av kockande i kombination
med hjärtligt prat och en och annan kram.
 
Puss på er därute ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0