Hej dagboken

Så kan man skriva om man inte kommer
på nån bättre överskrift.
 
Det här är ju iof som min dagbok,så helt
galet är det ändå inte.
 
Idag har jag som vanligt haft ont,men ont
ska ju med ont förgås så jag valde att som
för det mesta tänka bort skiten.
 
Vidare har jag inhandlat ytterligare en medicin
till fyrbentingen nämligen Losec som krossats
och lagts i lite potatis.
Den medicinen ska hon nu äta i en vecka och
den ska mildra hennes illamående.
 
Nu hoppas jag verkligen att den "vanliga" mat-
lusten ska komma tbk hos henne och att hon
blir sitt vanliga skuttiga och yra jag!
 
På eftermiddan fick jag sen ett bakryck,fram
med bunkar,vispar och diverse andra attiraljer.
 
Det va lixom ett tag sen jag bakade så,även om 
jag ju stått med julgodis och sånt.
Dessutom är det förbannat bra att utsätta sej
för frestelser när man INTE ska äta godsaker
och sen märka att det där va ju fan inte alls
svårt att stå emot.
 
Jag sa ju det,suget försvinner lixom efter ett tag.
Nu är jag som sagt inne på tredje dagen och
har inte haft så mycket som ett uns dragning
åt sockerhållet.
 
Det är ju bara 96 dagar kvar på utmaningen nu,
så det ska nog fan gå bra.
Ikväll lyxar jag till det med lite frusen yoghurtkvarg
som jag blandat lite mangobitar i.
DET är en höjdpunkt på dagen som jag faktiskt
längtar efter jämt.
 
Imorron eftermiddag såhär dax har nog Wille
äntrat plejset,jomenvisst då,han ska sova över
hos sin mormor är det bestämt.
 
Vad vi hittar på får vi se då,men nåt blir det
garanterat,så mycket kan jag faktiskt lova.
 
Hej då dagboken och tack för idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0