NÄE.Det blir aldrig som jag tänkt mej!Fail typ!

Fan vad jag blir besviken på mej själv.
Jag vill ju så gärna få till det och tror
som bara den att "den här gången",nu
fasen ska det väl funka.
Men NEJ,det blir bara pannkaka av allt.
 
Jag pratar nu om THE tavla som jag så
innerligt ville få till och som jag tänkt ge
en god vän!
 
Men,det är lixom inte första gången och
med garanterad säkerhet inte heller sista
jag får se mej besegrad av min egen dåliga
förmåga att skapa.
En riktig "tavla" blev det,tyvärr inte på det
sätt en tavla SKA bli!
 
Ja,ja...det är ändå fredag,så man ska väl inte
deppa ihop totalt trots allt.
 
Det kunde varit värre,jag kunde ha skurit hål
i canvasduken och då hade det inte blivit ett
ett endaste nåt.
 
Vill mottagaren kasta presenten,fine for me.
Jag försökte iaf,och tanken var god och hjärtlig.
VARSÅGOD lixom!
 
Man får helt enkelt inse sina begränsningar ibland,även om intentionen är god!
 
Texten fick jag iaf till och det är ju alltid något.
Man får va glad för det lilla.("som flickan sa")
 
 
Grönt är skönt,jomenellerhur...jag ska nog hålla mej till mina änglar,det finns
tydligen risk för att jag "flyger iväg" i mina förväntningar över att prestera "annat"!
 
Fredagskram får ni iaf,för jag är inte
bitter...åtminstone inte fullt ut =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0