Fredag med killbesök

Det blev verkligen chilligt och en
riktigt najs fredagskväll i hemmets
lugna vrå.
Många skratt och gott att äta.
 
Direkt från jobbet kom han,"Lilleman".
Hungrig som en utsvulten prärievarg
öste han in av mammans goda pasta.
 
Nåt kaffe ville han dock inte ha efter
avslutad måltid,han ska upp idag lördag
och jobba och sover även utan kvällsfika
nästan sämre än jag,fast av andra
orsaker dock.
 
Och kolla...den här fina orkidéen fick
jag av honom när han kom.Mammahjärtat
gjorde ett glädjeskutt.Så gulligt ♥
Glad,glad,glad!
 
Idag SKA jag sätta mej vid symaskinen
har jag bestämt.
Fast först slutföra fredagkvällens små
extrapraliner som gottar till sej i kylen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0