Gröthjärna deluxe

Fy fan säjer jag bara,eller med extra
eftertryck FY FÖR FAN som det är att
befinna sej i denna berg & dalbana
av uteblivna hormoner,värmeslag och
frysattacker om vartannat!
 
Knappt nån sömn alls och ständigt i
ett ekorrhjul av glömska,dippar och
faktiskt oxå (gud bevare) sockersug
som INTE är av denna värld!
 
Ärligt talat,och nu är jag extremt upp-
riktig,ärligt talat hade jag mer än gärna
fortsatt menstruera kontinuerligt OCH
haft PMS samtidigt istället för detta.
 
Ett rent helvete är det,med inslag av
apati,nedstämdhet,gråtiga ögon för
absolut ingenting och som om det icke
vore nog oxå en STOR portion själv-
förakt!
 
VARFÖR i hela fridens namn kan det
inte finnas nåt ofarligt litet piller man
kan ta och sen försvinner allt elände.
 
Att det sen kan fortgå såhär i tio år,hörde
ni...TIO JÄVLA ÅR till,alltså jag slänger
fan in hela linneskåpet snart.För med min
exeptionella otur vad "kvinnliga"vuxen-
syndrom anbelangar,så skulle det inte
förvåna mej ett jävla skit om det här
fortsätter fram till 2030 eller nåt.
 
Jag säjer bara:
GE mej STYRKA att orka med.
MOD att försöka och acceptans
för det jag absolut INTE begriper.
 
"Jävlasatansskittillstånd...faråthelvete"!
 
PUNKT och hej då!
 
 HET som i majbrasa och ångbastu sammantaget!!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

<3

Svar: ♥♥♥
MAJSO

2016-11-22 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0