Jag önskar mej ett hus i skogen...eller en egen grotta!

Jag känner mej så jävla gnällig,och jag
är visst det oxå.
Förlåt då,men härinne FÅR jag vara det.
 
Det jag kan trösta mej själv med är att
det förhoppningsvis kommer bättre tider
vad det lider.(och snart dessutom,i bästa fall)
 
Som sagt,nu är jag inne på andra månaden
med jävligt och extremt dålig nattsömn.
(supervärre än vanligt alltså)
 
När man då inte fått ens en tiondel av den sömn
man behöver och dessutom blir påkallad upp-
märksamhet av en kissnödig fyrbenting vid
halvfemhugget var och varannan dag,då ÄR man
varken kaxig eller speciellt uppåt i pigghetssynpunkt.
 
MEN,det som gör mej mest förbannad OCH irro,är
det här satans jävla idiotiska bilrejsande runt midnatt.
 
Ja,jag VET att jag sagt det förut oxå,men det slutar
ju fan aldrig.
 
VARFÖR måste det börja börnas mitt i natten när det
stör folk som mest?
VA,VA,VA!!!!
 
Nu t.ex...lugnt och hur fridfullt somhelst,nu när jag
lixom vaknat till lite halvdant ur den ständiga tröttman!
 
Att en av "racerförarna" sen titulerar sej som XXX "Kardan"
gör ju knappast saken roligare.
Tvärtom...så inihelvete löjligt,även om det typ passar in.
 
Kardan som i kardanaxel,hur jävla idéfattigt är inte det!?
Hade ju varit lite skojsigare med t.ex XXX "nattgummi"
eller nåt.
 
Och SÅ töntig är JAG i mitt tänkande just nu!
Å andra sidan har jag en ursäkt för att hjärnan
verkligen är i obalans.
 
Nåväl,tisdag och solen skiner.
Får väl försöka hämta lite daglig kraft och
D-vitamin ute om ett tag då.
 
Tills dess kan vi njuta av en bild på en särdeles
tyst OCH timid syrénkvist.
 
Alla sätt är bra...utom dom dåliga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0