Påsättning deluxe

 
Nu ska vi snacka påsättning här,för
vad kan väl passa bättre än att piffa
upp en grådassig måndag med lite
vardagslyx och skön feeling.
 
Jag har faktiskt funderat länge på just
den här påsättningen,grejen är bara den,
att jag lixom inte kommit till skott s.a.s!
 
Nu börjar jag dock se tiden an,snart
är det dax att låta södra delarna få sitt,
efter en hel del pillande både här och
där,diverse små friseringar och och annat
fix,så känner jag mej redo.
 
Det känns mycket bättre än jag trodde.
Dels har jag ju varit duktig med maten
senaste månaderna,och det gör ju sitt
till när man ska stå där nästan näck
och bara väntar på reaktionen.
 
Pirrigt och samtidigt förväntansfullt.
Lite mental pepp bara,sen är jag snart
fit for the moment.
Ska jag va riktigt ärlig så är det bra tag 
sen sist det begav sej.
 
Håll nu tummarna för värsta bästa och
skönaste upplevelsen idag!
Återkommer kanske om det blir som
jag hoppats och önskat!
 
 
Förberedelser är A & O,samt noggrannhet och inget slarv.
Snart är dom klara för "påsättning" och provning!
 
Boxertrosor med spets,jomantackar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0