Skärpning Sverige!!!

Ärligt talat blev jag lite besviken igår.
 
Här hade vi laddat från tårna för att se
Sverige vinna första Em-matchen mot
Irland,och sen spelar dom bara 1-1!!!!
 
Först fick jag dock besök av två små killar.(med mamman i släptåg)
Ska man vara extra noga,hade jag redan på fm haft visit av en fd granne oxå!
 
Jag kan se arg ut sa Wille,nja,arg kanske är att ta i för Lewi flinade åt honom,
han kan inte ha blivit så värst rädd iaf.
 
Laktosfri landgång (till "Mellan") gjordes klar på fm...
 
...likaså en något störra smörgåstårta till dom som inte kräver laktosfritt!
(man skall icke bryta traditioner)
 
Väl inne hos "Mellan" dukades dom upp redo att huggas in på!
 
Sverige med Zlatan i spetsen gjorde sej så redo för match mot Irland!
 
Wille fick ett glas barnvänlig dricka...
 
 
 
 ...och mormorn bjöds på lite rosé kvällen till ära!
 
 "Stora" hade ständig kontakt med mannen (pappa "Salkin") som var på roadtrip
för att inhandla ny bil...sabla EM-svikers där!
(Lewi var dock inte intresserad alls och tycker Zlatan är överskattad)
 
Wille bytte om till "Superman" för att generera Sverigekraft vilket knappast
hjälpte tyvärr,och stora prinsen tog sej en stärkande slurk öl.
Ej heller det hade nån inverkan.
 
Naturligtvis hade jag oxå fixat lite gott till fikat,så vi tröstade oss med det när
Sverigemålen uteblev.(ETT ynka mål räknas ju knappast)
 
Wille blev oxå besviken trots att han hejade som en galning,så han testade
hörlurar och ägnade sej åt roligare saker istället!
 
Som sagt,nu får Sverige skärpa till sej,
det lär ju knappast bli enklare när dom
snart möter Italien!
 
En vinst där hade varit en fin present i
förskott till moi som ju strax därefter
fyller år,men jag får nog se till att en 
riktig present finns i reserv trots allt!
 
Tack för igår "Mellan" (som värdinna),och
ni andra som förgyllde kvällen ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0