Willetisdag och lite annat kladd

Idag har jag inte gjort så värst många
knop om jag ska va ärlig.
Det hade ju varit jävligt skönt OM man
känt sej allround och INTE haft så
förbannat ont jämt och ständigt.
 
Med tanke på rygg(jäveln) har det därför
inte varit läge att sätta sej i graveringspose,
så jag har helt ärligt mestadels druckit
kaffe och kladdat lite på nåra porslinsmuggar.
 
Den första muggen jag gjorde igår var mest
för att se hur det kunde bli,men nu såhär i
efterhand känner jag mej inte nöjd,och som
tur är har jag inte hunnit "bränna" den i ugnen.
 
Det innebär att jag kan börja om på nytt
efter att jag skrapat bort färgen.Smart som fan!
 
Om ett tag ska jag fixa till mej hjälpligt och
dra en repa till Wille,hans mor har kvällsmöte
och fadern stomresning på sitt jobb.
 
Det blir säkerligen en god blandning av både
pannkakor,lek och bad om jag känner den
lille herrn rätt.
 
Dagens lunch: lättkeso och apelsin...smarrigt värre OCH nyttigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0