Som sagt!

Alltså,det händer inte så värst jävla
mycket just nu,jag går typ på sparlåga
för att försöka hitta tbk igen.
 
Satte mej iaf med ett par glas igår och
tänkte att nu satan MÅSTE jag bli klar,
men fingrarna OCH skallen ville inte
alls va med i den dansen,så jag slutade
ganska omgående.
 
Istället tog fram choklad och kokos samt
kakorna jag bakade i fredagskväll lite
sådär spontant.
 
Inte för att jag äter av kakorna,men den är
bara SÅ avkopplande ibland att bara stå 
och kladda och låta tankarna fladdra runt
i köksluften.
 
Jag behöver det!
 
Resultatet blev detta,och hur gärna jag än skulle vilja säja att det är mitt eget
påhitt,så kan jag inte det.
Eva hade nämligen skickat mej en länk i torsdagskväll med kakor som dessa
och med beskrivning förstås.
Jag hade iof utan docenttitel kunnat räkna ut HUR dom skulle dekoreras,och
jag läste heller inte hela receptet utan la till och drog bort vissa grejer för att
iaf få det lite mer som jag önskade.
 
Gulliga blev dom tycker jag,och det känns nästan elakt att det ska behöva 
ätas av dom.Kunde jag så borde dom konserveras och läggas under en
glaskupa som skådebröd faktiskt.
Å andra sidan kan man ju alltid baka flera,så why bry sej egentligen!
 
Idag söndag igen!
Tror jag åtminstone ska testa lite gravering
för jag måste verkligen bli klar innan onsdag.
 
Den som lever får se!
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0