Är det april så ÄR det!

Med tanke på att bilen fick på sina
sommardäck igår,så kommer det
ju knappast som en chock att snön
vräker ner idag!!!
 
Eller det faktum att det faktiskt är 
första april.
 
Vilket jävla skämt...på riktigt!
 
Nåja,snön är väl en sak,den försvinner
förvisso lika snabbt som den kom,värre
är det med mina bromsskivor bak på bilen.
 
Aj,aj,oj vilken förbannat trist syn!
Och dubbel-AJ och fan och helvete
för det kommer kosta sura pengar 
att fixa skiten oxå!
 
Pengar som jag INTE har!
DET var iaf inget aprilskämt kan man
ju lugnt påstå.
 
Det är i såna här oförutsedda lägen jag högt
önskat att det skulle komma nån avlägsen icke
känd och jävligt rik Amerikasläkting på visit.
 
"Hello,ajm your relative and ajm SO glad to
say that there´s A LOT of money for you to get"!
 
Typ nåt sånt och sen är pissiga penningbekymmer
ett minne blott!
 
Men iaf,det lär ju aldrig hända eftersom ingen
av mina släktingar häromkring typ varit utanför
sockengränsen,än mindre landgränsen!!!
 
Jag hängde iaf med Wille ett tag igår,så jag får
leva på det,OCH idag ska jag dejta "Mellan". ♥

Vad bromsskivorna på bilen beträffar,så får
jag väl gott slicka på det spåriga stålet och
gråta en skvätt.
Nåt bättre vet jag inte just nu.
 
Inte mer än att det kunde varit värre...
...det kan det alltid.
Iaf oftast och det är ju en tröst i sej!
 
Fredagskram på er ♥
 
Torsdags-Wille ♥♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0