Den magen....kan dra dit persiljan växer!

Kvällen igår avslutades med en jävligt
uppkäftig mage som inget hellre ville
än göra ont i varje hörn.
 
Jag tror inte att det berodde på Semifreddon
jag intog till kvällskaffet,men man vet ju aldrig!
 
Dom va iaf goda DÅ,och chokladhjärtat i hörnet som jag guldsprayat och
piffat till med lite rött satt inte heller fel.
 
Kan det ha varit en protest för att jag INTE
stod i flera timmar med förrätten kanske?
 
Jag bestämde mej nämligen ganska tidigt
för att jag ville fixa varma mackor till käk.
 
Det konstiga är ju,att även mackorna va fruktansvärt goda,så jag fattar lixom
INGENTING om VARIFRÅN det onda kom och VARFÖR magen bestämde sej
för att få frispel efter det.
 
Att det tog flera timmar innan jag väl somnade
kan jag "köpa",det är ju typ ingen skillnad mot
annars.Men att jag fortfarande har ont,DET gillar
jag fanimej INTE!
 
Av erfarenhet vet jag oxå,att inte ens en hel burk
alvedon nedsvept med en liter vatten hjälper.
 
Återstår väl bara ett rejält kaffemarathon antar jag.
Om inte annat,så kanske skiten som eventuellt
huserar i tarmarna kan få hjälp på traven och 
galoppera ut bakvägen s.a.s!
 
Ni som inte lider av magvärk önskar jag
en goder lördag!
 
Imorr´n lär vi märka OM jag blivit och varit
i form för det jag har i planeringskalendern
denna grådassiga lördag i mars.
 
Tjing tjong!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0