Söndagsutflykt

Det föll sej som så,att "Stora","Mellan"
Wille jag OCH "Lilleman" drog en tur
till IKEA igår.
 
Vi gjorde det till och det blev en trevlig
liten utflykt kan man säja.
 
Wille hittade lekgrunkan utanför direkt,så där gjordes första stoppet.
 
Ett av dom stora barnen vilade lite innan vi gick in,tror bestämt att det var
en aning "dagen efter" för den herrn!
 
Jag passade på att bjuda alla på en väldigt lyxig!!!! frulle
innan det va dax att hugga en kundvagn och leta värmeljus.
 
Lite smått och gott hittade vi allt,
för att sen ställa av grejerna i bilen
och dra en sväng i butikerna bredvid.
 
På Lindex får man tydligen se ut hur somhelst,för egen del tyckte jag att
dom blå stjärnorna matchade jävligt illa mot det gröna.

Typiskt lixom,att jag inte vill ha rosa bikinitrosor i år.
När man för en gångs skull hittar en passande storlek menar jag.
 
Man vill ju gärna ha den slimmare stringvarianten i min ålder typ!
Kidsen instämde,men jag va ändå inte i bikiniköpartagen så jag sket i´t .
 
Efter ett antal timmar styrde vi kosan
hemåt igen och jag landade åter här framåt
eftermiddagen.Kaffet intogs och värmeljus-
paketet packades upp ur påsen.
 
Sen plingade det till i mobben och det var
grannen aka "hurtbullen" som skrev.
 
Hon tittade över och kom med paket,så
vi efterfirade på ballen i ett par timmar.
 
Det här jättesuperfina fatet hade hon köpt till mej,och som jag älskade det
från allra första stund.
 
Hon har jävligt god smak den flickan,nåt annat
kan man INTE påstå.
 
Strax före 23 slaget trippade hon hem igen,och
jag kunde konstatera att även denna dag blivit
MER än angenäm.
 
Dom blir lätt det (dagarna),när dom fylls med
en salig och mycket härlig blandning.
 
Den här veckan ska jag planera lite inför
lördagens lilla "familjesammankomst".
 
Jag har nämligen fått i uppgift att fixa desserten
SAMT nåt smaskigt till fikastunden.
 
Än har jag inte bestämt mej för VAD det blir,men
så är det ju å andra sidan ett par dagar kvar,så
jag lär nog hinna det iaf!
 
Puss & måndagskram ♥

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0