Nöden har ingen lag

En gång för länge sen svor jag högt
och lovade mej själv att ALDRIG nånsin
köpa en såndära "onepiece".
 
Jag tyckte det såg för jävla fult ut att som
vuxen gå omkring i nåt som liknade en
sparkdräkt för färdigväxta.
Att det såg mysigt och väldigt skönt ut är
ju en helt annan sak,men just utseendet.
 
Jag har aldrig köpt nån och kommer aldrig
göra det,men däremot har jag SYTT mej en
egen och det är egentligen lika skamligt det.
 
Mest för att jag går emot mina egna ord,men
oxå för att jag inte är tillräckligt stark att stå
upp mot mej själv.
 
I kärlek och kyla är dock allt tillåtet,iaf nästan,
så nu sitter jag här jättevarm och skön och
undrar varför jag inte gjort det tidigare.
 
Men,jag kommer ALDRIG nånsin gå utanför 
tomtgränsen med den på,även om jag så har
hundrafemti pitbulls efter mej som inget hellre
vill än slita mej i stycken ur "skämssynpunkt".
 
Nej för fan,jag ska bara ha den härinne där det
är kallt och drar utmed både ben och armar.
Och OM det skulle bli korsdrag,då drar jag
bara upp luvan över skallen och burrar ner
mej i soffan!
 
Försökte mej på en såndär ful ankmin oxå,men inte ens det
är jag vidare bra på!
 
Jag tycker iaf att tyget är ganska gulligt,och
nu funderar jag på om det inte även ska sys
fickor oxå.
 
Jag måste ju ha nåt att stoppa mina lypsyl i
vetja,magväska känns lite väl överdrivet när
redan själva "overallen" nu existerar.
 
EN sak är dock säker,jag fryser inte längre 
på nån del av kroppen,så man måste
nog iaf säja att nöden (i vissa fall) INTE har
någon somhelst lag på sin sida!
 
 

Kommentarer
Postat av: mellan

åh jag vill med ha :P mysig!

2015-12-04 @ 07:51:56
Postat av: Mami svarar:

Varm,gosig och med ett rejält "häng" blev den :)
Du får väl följa med och köpa tyg,så jag kan snajda ihop en å ;)
♥♥♥

2015-12-04 @ 08:48:40
Postat av: Mami svarar:

...snajda ihop en åt dej skulle det ju stå :D

2015-12-04 @ 08:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0