Spontant och very trevligt besök

Det föll sej som så,att "Vattenflickan" och
hennes äkta hälft igår kom på visit.
 
Med sej hade dom två pappkassar fulla 
med paket!!!!
 
Ameh vad är detta frågade jag?
Ameh sa hon,ni har ju gift er!
 
Det va inte klokt så mycket fint och bra
vi fick,bäddset,namnbroderade handdukar,
promilledrycker och inte minst redskap för
fettsnål matlagning.
 
Just det där sista kändes faktiskt helt okej,
inte för att jag är tillräckligt motiverad just
nu,men det SKA bli ändring på det.(tror jag)
 
För tillfället är det nämligen extrapris på Carte D´or-
glass,och jag har hittat en ny favorit:
Salted caramel.
 
MAJ GAD så jävla god,skulle kunna sleva i mej
en hel bytta själv på nolltid.
Måste köpa mer sen.
 
På tal om nåt helt annat,så sitter jag och funderar
på om det inte ska graveras ett nytt vinglas för
eget bruk,mitt favvoglas gick nämligen i kras för
jävligt länge sen,så det vore på tiden med ett helt
sprillans nytt.
 
Kommer säkert inte ta nån tid alls (ljuger så jag vibrerar),men den som väntar
på nåt att skåla i,den väntar ibland SÅ gärna!
 
Och när det nu blir klart,då ska jag skåla in
ena presenten från "Vattenflickan" och hennes
gubbe.
Millisar med tack för ALLT fina ni ♥
Vi är både glada,rörda och väldigt,
väldigt tacksamma ♥
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0