Onda magar och sockervadd

Stackars "Lilleman",hans mage är ett
jävla svin emellanåt.
Magsmärtorna han får är olidliga och många
är turerna som gjorts till sjukan genom åren.

Igår va det dax igen,och den här gången fick
han t.o.m åka ambulans!

Lilla plutten min.
Fick dropp och smärtstillande,röntgades två
gånger och fick spruta i bakdelen.

Om dom hittade nåt???
NÄE,inte ett jävla skit bortsett från att det KANSKE
möjligtvis kunde vara nån slags inflammation.

Men inte fan fick han nån meducin mot det!

Nu är han iaf hemma igen och vilar sej,ty då
han inte sovit på hela gårdagsnatten blir man
lätt jäkla trött.

Mami hämtade honom förstås på sjukan,och
bjöd på lunch så magen blev glad.Sen passade
hon på att köpa lite grejer inför kommande bak-
slag i sitt kök hemmavid!

Idag ska jag förhoppningsvis få till en bokning
på kryssningen jag vann för ett tag sen,fyra
"tanter" har nu enats om ett gemensamt datum
i slutet av oktober.
Återstår bara att höra om rederiet har plats att
ta emot oss då!

Fast det ska väl inte va nåt större problem,vem
vill inte ha lite kvinnlig fägring med på en båttur?!

Det här kan man säkert göra nåt skojsigt av framöver,om inte
annat så går det ju skitbra att sätta choco sticksen i en bit glass
och servera rakt upp & ner!

Förberedde ju en tårta som ska hämtas i eftermiddag oxå.
 
Det blir tre lager glasskräm och två lager med vit chokladmousse
toppad med persikor & passionsfrukt.
Den vita moussen har jag dock färgat en aning,inte fan blev den
svart trots att jag blandade i en hel burk (svindyr) färg,men lite
åt det grå hållet iaf!(ja,ja!)
 
Hög blev den iaf,så nåt har jag ju lyckats med.
Återstår bara att utsidan blir så pass normal att den 
kan levereras utan skämskudde framför fejset!


 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0