Skittypiskt!

För fan,onsdagar ska ju va bra och trevliga.
 
Den här onsda´n trodde jag oxå skulle börja
bättre än den gjorde,men näerå!
 
Sladdar in på toa i trehundra knyck,slänger
ner den numera något efterhängsna bakdelen
och gör morgonettan.
Torkar av näckrosen och ska spola....
...funkar FAN INTE!
 
Satans jävla Gustavsberg,börja fucka upp mot
mej såhär direkt.
Har jag inte varit snäll mot dej kanske?
Har jag inte vårdat dej ömt och haft regelbundna
dejter med dej och verkligen givit dej min värme,
VA,VAAA???
 
Visst att du får ta lite skit emellanåt,men jag
har minsann givit dej finare och mjukare papper 
på sistone,så är det här tacken man får för det!????
 
Det verkan fan inte bättre!
 
"Skitgubbe" är vad du är.
 
Blev ingen annan råd än att ringa till husvärden direkt.
 
"Är det akut frågar han"?
 
-Akut och akut svarar jag,det är väl inte riktigt dax
för 2:an än,och hur jag än försöker mecka,så får jag
den inte att funka iaf.
 
Jorå,för gudarna ska veta,och i synnerhet GUDEN som
(inte) styr över den här fastigheten,att jag minsann alltid
agerar verkmästare på ALLA förbannade områden som
finns när nåt strular.
 
Jag har nog stått med skit upp till halva vaderna oxå 
back then,lagat och fixat typ allt som inte vill eller ens
borde fungera här.
Nu är jag trött på ideellt arbete,trött och jävligt skitless
på alltihopa faktiskt.
 
Kommer det inte hit nån snart,och helst nån som smörar
in sej och är jävligt trevlig,då sliter jag bort Gustavsbergarn
med skruv och flottör i ren illska,och kastar skiten rakt åt
helvete med egen handkraft.
 
Och sen,sen skickar jag faktura på det jobbet DIREKT.
Rejält saltad och med typ 10 extratimmars jobb uppsatt.
 
För under mina år HÄR,har jag nog fan dragit ihop och
skulle va berättigad till minst halva fastigheten.
Åtminstone till toaletterna som bor här.
Så skitkul kan det va,om man är ja´!
 
"Bajsonsdag"!!!!!
 
"DUMJÄVEL"! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0