Vafan hände lixom!

Förvisso kunde jag inte hoppa i säng som
tänkt inatt,för jag hade hittat en grej i
min gamla kökssoffa som jag höll på
att remejka,och för det andra va jag
inte då speciellt trött.
Men att jag tydligen helt ignorerat
väckningssignalen,det har fan inte hänt
sen sist vilket är skitlänge sen.
 
Nu kommer den här da´n bli halvt jävla
fucked up,för jag fullkomligen hatar när
rutinerna rubbas.
 
Å andra sidan behövde jag kanske ligga
kvar en stund idag,fast det känns inte okej
på en enda skala alls dessvärre.
 
I lördags då jag agerade "allti allo" fick jag
faktiskt nåra minuter över och kunde fota
litegranna,så jag smet ut på baksidan av
värdinnans hus med kameran i högsta hugg.
 
Hon hade ett alldeles underbart Magnoliaträd
där,plus att det i övrigt fanns en hel del smått
att fokusera linsen vid.
 
Nu MÅSTE jag ta tag i kaffedrickandet,och vem
vet,jag kanske tar en bit smörgåstårta till oxå.
 
Jomenvisst,"Stora","Mellan" & Co kom ju hit
igår för att returnera två stycken fyrbenta,så
jag hade minsann kastat ihop ytterligare en
smörgåstårta efter att ha inhandlat grejer.
 
Jag blev nämligen själv lite sugen i efterskott,
då jag tänkte på dom andra som beställdes till helgen.
 
Ett sånt träd vill jag oxå ha!
 
Knopp inger hopp!
 
Som ett litet konstverk nästan.
 
Jag hade sällskap ute oxå av en annan arbetsmyra!
 
Sen fanns det såna som INTE hade hunnit till toaletten oxå!
 
Gårdagens smörgåstårta ja,kanske inte den mest arbetade,men smaken satt
iaf finfint och perfekt,så vafan här gnäller vi inte en vanlig söndag!
 
Tuffa Wille satt i soffan och åt jordgubbe,för nån hade tagit hans stol
i besittning.
 
Nämligen Cindy som oxå va sugen på lite käk!
 
Såja,det va den gårdagen.
Nu är det bara att sätta fart
så det blir NÅNTING gjort!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0