Samma visa fast med ny värd!

Nästan så man skulle kunna tro att man
utan att veta om det,bokat in sej på
ishotellet i Jukkasjärvi,och därmed lixom
GLÖMT ta på sej vinteroverall och hela
utrustningen!
 
Klart som fan att man inte vill dra undan
täcket från kroppen på morronen när näsan
är blå och fötterna som stuckit utanför har
förfrysningsskador!
 
JOMENVISST dårå,bergvärmepumpen här
i det förgätna huset strular...IGEN!
 
Faktum är att det varit kallt härinne flera
dagar,eller typ en vecka kanske lite mer.
 
Värden som själv är på semester nånstans,
skickade ett litet mess igårkväll,där fick jag
det konstaterat,att det är fel på pumpen alltså,.
 
Som om jag inte redan räknat ut det med 
stortånageln jag knipsade av redan för två
veckor sen,och som om jag inte redan gått
med skoterkängor och vinterjacka på innan.
 
Just i detta nu ringde förresten värdens son
och frågade om jag hade det varmt och skönt? :P

"Jodu,det kan du tro svarade jag.Sitter i bikini
och svettas på balkongen"!
AMEH VAFAN,ringa här och spela lustigkurre va!!!!
 
Sen fortsatte han med att han minsann visste att
systemet inte funkade,men nu var allt manuellt 
omkopplat sen imorse av tekniker så om nåra 
timmar har du värme igen.
 
OM NÅRA TIMMAR!!!
 
Jag är väl fan inte född under en sten i skogen.
Jag vet nog att det tar minst en eller ett par dar
innan det blir skapligt igen.
 
Jag.orkar,fan.inte.med.det.här!
 
Och om ni tycker eller ser att texten verkar konstig,
så beror det påatt jag sitter ochj skrivert med tjocka
vantar på-
 
Ska ladda bryggarn och ösa hett kaffe över mej,
DÅ "kanske" man tinar upp en smula.
 
Trevlig fredag på er vetja!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0