Kreativ men promenadfri lördag

Det trodde jag väl aldrig,att jag skulle skriva
om promenader flera dagar härinne.
 
Igår tog jag lite prom.off.....jag tycker ju fortfarande
inte att man ska ta ut sej och överdriva alltför mycket.
 
Dessutom hade jag ett jävla spel i benhinnorna,och
se då ska man INTE utsätta sej för mer ont.
Faktum är,att jag i fredags PW´ade inte mindre än
TVÅ gånger.
 
Helt jävla otroligt om man betänker att det är
JAG som säjer det.
 
Men som sagt,igår försökte jag istället va lite
kreativ.
Det har varit förbannat dåligt på den fronten
ett bra tag nu nämligen.
 
Nog för att behinnorna fick vila,men det resulterade
å andra sidan i ännu ondare ryggslut.
Det ryggslut som redan är helt slut m.a.o!
 
Nattens s.k vila blev inget annat än flera timmars
utdraget vändande och vridande och AJ som fan
så ont jag haft OCH har fortfarande.
 
Kontentan av den kreativa lördagen torde bli,att
jag antingen ger fan i att skapa,ELLER försöker
fixa en bättre arbetsmiljö.
 
MIN egen och alldeles nya linje (serie) med graverade glas.
Och som ni ser,frångår jag inte mitt signum med ♥-at i fokus!
 
Jag har inte kommit på nåt passande namn till serien än,men det 
kanske kommer efter lite värk!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Snyggt! Vilken bra idé med olika serier!
❤️

2014-01-06 @ 10:51:06
URL: http://tastemycake.blogg.se
Postat av: Mami svarar:

Micha:
TACK :)
Ja,det kanske kan bli en fortsättning med olika ;)
Den ovan fick jag förslag på kunde heta "Saturnus",jag la till lite då mina hjärtan är med,så kanske "Saturnus in love" eller nåt åt det hållet :)
♥♥♥

2014-01-06 @ 11:23:32
Postat av: Micha

Endless love? Eftersom "sträcket" går runt & inte har nån skarv eller spinning love ;)
Det är ju jättebra mef serier o sen att du döper man så kan man bara säga namnet om man vill beställa :)

2014-01-06 @ 15:18:45
URL: http://tastemycake.blogg.se
Postat av: Mami

Micha:
Ja,det var bra förslag =)
TACK ♥
Då kanske beställningarna trillar in serievis sen då ;)
Puss ♥

2014-01-07 @ 11:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0