Fortsatt kallt men Wille värmde

Det verkar inte bli nån ändring i temp-
frågan här på ett tag,imorse ringde
värden och uppdaterade om läget.
 
Blir det inte varmare tills ikväll,så kan
det faktiskt dröja ända tills i nästa vecka...
SÅ sa han!
 
Sen undrade han om jag ville att han skulle
komma bort med ett element!!?
ETT element!
 
Nej tack sa jag,jag har terassvärmare på.
Inte vill jag ha ett gammalt element som
drar skitmassor med extra ström.
 
Vad jag däremot vill ha,är avdrag på hyran,
vilket jag naturligtvis påtalade.
Fast då bytte han nästan genast samtalsämne.
 
M.a.o återstår det att se hur det blir med allt!
 
Igår kom iaf Wille hit ett tag och värmde mej
med sin närvaro,så tisdagen kändes inte så
förbannat kylslagen inombords.
 
 
En skapligt nyttig lunch intogs och vi blev mätta i magen
även på tisdagen!
 
Wille fick vantarna som jag gömt i skåpet och glömde slå
in i julklapp.

"Stora" pysslade ihop ett par "semle-örhängen" som hon ska
ge sin mormor,och då fick vi lite värme från ugnen när dom
stod där och härdade ett tag!
 
Wille och Prinsen diggade lite musik oxå!
 
Sen lekte dom med Cindy och bollen en stund.
 
Nu ska jag fortsätta med det tidskrävande men ack så roliga
projektet "ljuskrona"!
 
En riktigt skön toppenonsdag
hoppas jag ni får.

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Micha

Bara inte mormor'n ser det nu för det är ju en present

2014-01-22 @ 13:37:32
Postat av: mami svarar:

Micha:OOPS :)
Näe,det får vi INTE hoppas! ;) ♥

2014-01-22 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0