Taxi Majso kanske till förfogande

Idag ska jag visst ut på vägarna och
ratta min lilla pärla.
 
Faktum är att jag redan varit iväg en
tur när det här skrivs,för prinsen har
en såndär "killdag" med golf och annat
tjafs som ska gå av stapeln på annan ort.
 
Dricka öl ska dom visst också göra när
alla hole in ones och eaglar och bunkerslag
klarats av.
 
Sen får vi väl se vad klockan blir,om jag nu
har lust att åka och hämta det lilla livet när
mörkret sänkt sej och alla vilda djur vaknar
till liv.
 
Jag har lixom ingen lust att krocka med ett
förvirrat vildsvin eller få en älgröv rakt upp
i vindrutan.
 
Iof ska jag ju leverera två små hundar till
respektive ägare,men det kan jag ju fixa
medans solen står högt.
 
Näevars,vi får som sagt se OM Taxi-Majso
har lust att slå på helljuset ikväll och va sådär
jävla snäll som bara hon kan,i annat fall får
prinsen gå nåra mil hem,om han inte liftar
vill säja!
 
Snart på en strand jävligt långt hemifrån!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0