Fram med "riset"

Usch och fy och dumma,dumma mej!
 
Just nu finns det ingen som är så sjukt
disträ och odisciplinerad som jag.
 
Skjuter upp och blundar,tar en kaffe
och skjuter fram lite till.
 
Kollar i almanackan och inser att det
hade varit hög tid för länge sen att
åtminstone påbörja vissa projekt,men
näerå,inte ens mallarna är framtagna.
 
STRYK BORDE JAG HA!
 
Det är som om jag hoppar runt i ett
hamsterhjul med min kaffemugg,det
skvimpar lite hit & dit,men sen kan jag
inte förmå mej att skutta ur.
 
En lång skogspromenad är nog fan vad
som behövs nu,då kanske jag iaf får ihop
en liten "risruska" och kan piska mej själv.
 
Det här håller lixom inte!
 
Svampen är iaf rensad och klar,så NÅT är förvisso gjort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0