Men hallå...alla kanske inte vill gå upp halv fem!!!!

Ibland FÅR man kalla sina grannar
för jävla svin faktiskt.
 
I synnerhet när dom börjar lägga tak
och banka satan redan vid 4.30 tiden.
 
DUNK,DUNK,DONK,TJONG,PANG!
 
Jättetroligt att man då med sin hel-
pajjade rygg bara vänder sej om i
sängen och somnar in igen.
 
Allrahelst som man nyss HAR somnat
in lite lätt typ.
 
Hade jag inte varit så förbannat stel
och mosig i hjärnan,så skulle jag fan
ha kilat ner och slängt alla verktyg
långt åt skogen för dom.
 
Det gjorde jag förstås INTE,jag hasade
mej bara ut i köket och slog på bryggar´n.
 
Fett najs start på den här veckan,VERKLIGEN!
 
Jävla idioti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0