Tillfällig svacka

HUR jävla kul tror ni det va på en skala,
att igår när det va som allra skönast ute,
sitta inne med ett jävla munsår och bah:
-Skärp till dej nu och sluta jävlas,jag vill
ju va ute i solen som alla andra och må gott!
 
Men,Herr Pes bara fortsatte svida och dunka
och visade fanimej ingen ånger över att ha
kommit oanmäld.
 
Egentligen borde jag nog va lite lack på DLV
när jag tänker efter,för hon hade besök av
skitstöveln förra veckan och då va ju jag där.
 
Inte för att vi kysstes eller hånglade precis,
men på nåt märkligt sätt MÅSTE hon ha
skickat med honom hem hit iaf.
 
Nu kan man ju inte va förbannad på en sån
som hon,men lite irro är jag allt ändå.
 
Det går över tills jag gifter mej,så hade min
kära mor sagt,så sa hon för övrigt ALLTID
när det va sånt man ogillade eller hade ont av.
 
Och nog fan går det över tills dess,jag menar
Prinsen har ju varken fått tummarna ur ELLER
skaffat knäskydd,så jag lär ju lugnt få ytterligare
minst hundra påhälsningar innan det blir dax!
 
Sen kan vi ju bara spekulera i VEM som kommer
på det eventuella bröllopet,HELT JÄVLA OANMÄLD
då oxå!
 
Tvi,tvi och en stor spottloska över höger armbåge.
Då drar jag fan nåt gammalt över mej!
(& det lär ju INTE va Prinsen,för han är bara barnet)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0