"Klok som en bok"

Nu har jag varit och fått en
energiboost utan dess like♥
 
Vissa människor tar man till
sitt hjärta,och sen lämnar dom
inte den platsen.
 
Dagens "energigivare" är dessutom
"klok som en bok",så lite skojsigt
skulle man kunna säja att jag varit
på en liten bokcirkel.
 
Vi va inte ensamma precis,för
hon har inte mindre SJU hundar
som trippar omkring därhemma.
 
Fråga mej inte vad dom heter bara,
kommer nog bara ihåg Frank & Morf!
 
Inte det lättaste precis,att få med ALLA fyrbenta på samma kort!
 
Två STORA muggar latte & hembakt blev jag bjuden på,och som vi tjattrade
där vid köksbordet i hennes mysiga kök!
 
Som vanligt,i älskade vänners sällskap fullkomligen springer ju tiden iväg
i rasande fart.
Jag va tvungen att brassa hem till dom två fyrbenta som huserar här,och
snart är det dax att åka åt andra hållet,kvällsmöte står på schemat nämligen!
 
Tack söta,rara J för idag-snart dax för en ny bokcirkel ;))
                                     ♥♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0