Min mingellördag på vischan

Det föll sej som så i det fina
vädret,att jag drog med Prinsen
till A som har ett eget litet café
en bit bort.
 
Vi välkomnades av Gosiga lilla E,barnbarn till A som har caféet!
E som ni kanske känner igen är ju C´s dotter!
Dvs "Vaniljpuddingens" aka "privata nagelfixarn"!
Hänger ni med? =)
 
A aka "Hulda" poserade så fint i förklädet jag sydde åt henne för ett tag sen!
Galen & tokig,precis sånt jag gillar♥
 
Lilla hjälpredan bara MÅSTE ju få ett förkläde som passar,det där funkar
ju inte alls!
 
Vi var inte precis ensamma vid lilla fiket!
 
E räds minsann inte en sprattlande höna,nej då,hon har vanan inne!
 
Just det,fikat ja!
Hon har det så mysigt "Hulda",så vi blev kvar i flera timmar!
 
En härlig lördag helt enkelt!
 
 
Istället för en blomma hade jag snajdat till den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0