Fodervärden tipsar en torsdag!

Fan vad det inte är kul att
lida av akut och bestående
matinspirationsbortfall!
 
Jag gjorde en Majso idag igen
och grävde lite i frysen.
 
Hittade nåra skinksnitzlar,och så hade jag ju champinjoner kvar sen igår.
Ost finns ju alltid och MÅSTE få va med på ett hörn,i detta fall dock som
små rullar I snitzlarna.
 
På med lite svamp och rulla ihop,för att champinjonerna inte skulle rymma sin
väg och simma ut i formen sen,tog jag en extra ostbit och rullade tvärs över.
 
Som små sköldpaddor utan huvud & ben men med en liten tandpetare
som håller gosigheterna (inälvorna) på plats!
 
Eftersom det blev lite svamp kvar,pluttade jag ut dom lite random i formen,
för sen kom sista versen:
 
...nämligen lite grädde & creme fraiche som jag kryddade och hällde över.
Nu fattas bara lite ugnsvärme så köttet blir klart,fråga mej inte hur länge-
det lär väl märkas om Prinsen blir risig i kistan eller inte sen!
 
Bon appetit!
He,he!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0