Still kicking

Såja,då va man tillbaka efter
besöket hos bästa läkararen
och 150 spänn fattigare.

Naturligtvis sa jag att jag ville
ha lite valuta för kosingen,så
jag slängde upp armen och fick
ett litet stick som resulterade
i ett fullt provrör.

Jag som fan knappt har nåt blod
kvar,konstigt att det gick att få
ut nåt överhuvudtaget.

Som passus kan ju nämnas att
jag trots all jävla blodförlust
INTE har dåligt HB värde på
nåt sätt,näerå,det ligger stadigt
runt 140-148 på den skalan.

Vilket är förbannat bra alltså!
(alltid nåt ju)

Det förstår ni,förklarade min
bästa läkare Inger,berodde på
att jag hade bra benmärg som
tydligen producerar utav bara
helvete.

Finfint lixom!

Men iaf,efter att provet tagits fick
jag som sej bör vänta på provsvaret,
och det var INTE nån propp,inte ens
en liten sketen 6 Ampere,dessutom
kände,klämde & mätte doktor´n
mina vader och det så great ut!

YES!

Nu ska jag fira livet i mej med massor
med smaskigheter i min "fiskeänketillvaro"
framför Tv´n.

Och så ska jag förstås heja fram
Sverige i hockeyn.

Skål & ta hand om er!


Fördelen med att få en eftermiddagstid är att det är lugnt
och tyst,och går jävligt snabbt!


Som sagt,här huserar min favvodoktor!


Det blev kryss i protokollet,med negativt provsvar som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0