Mitt i veckoguppet

Ooooonsdaaag!

Har vinkat av prinsen för 1½
timme sen,och sitter här med
mitt kaffe som vanligt.

Idag och imorron ska det lilla
stycket spela golf,och jag ska
roa mej med mitt på & runt
hemmaplanen.

Ikväll ska jag nämligen mingla
runt med finglaset i ena näven
och kameran i den andra,kanske
käka nåra små snittar oxå.

Jajemen,det är vernissage framåt
kvällen förstår ni.

M.a.o så har jag lite att styra med
innan det är dax att slå upp porten
och klippa finbandet.

Skojja bah,jag har inget band att
klippa,däremot kan man ju hoppas
att nån GÖR ett kvällsklipp kanske!

Ha en finfin onsdag hörrni!


Fotade lite blommor innan mötet igårkväll,jätterolig bild!!!


Därborta bodde jag för 17 år sen.
DET va tider det...
Say no more!


Det bjöds på jättegoda kakor till fikat och jag tog en.
NÄ!
Jag tog TRE!
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0