Här kommer alla känslorna på en & samma gång

Hela jävla da´n har varit som
en enda lång och kurvig berg
och dalbana.
(med ofrivilligt åkband)

Den ena känslan har avlöst den
andra,och sen har dom gaddat
ihop sej allihop nere i svackorna.

Jag blir så förbannad på mej själv
som inte ännu har lärt mej sortera
och ta en sak i taget.

Dumma mej!

Vilket i sin tur alltså resulterar i
att jag inte fått in nåt jämnt flow
på hela den här jävla skitda´n!

Helvete vad jobbigt det är,jag
kan inte med mej själv när det
blir såhär,spelar ingen roll att
jag låtsas va min egen terapeut!

Jag bah:
-soffan är för hård!
(sluta gnälla,prata bara,ut med allt)

-Det känns som jag inte får luft!
(andas i påse då din tönt)

-hur lång tid har jag på mej?
(skit i det nu,fakturan kommer vare sej du vill eller ej)

-kan jag få lite kaffe,känner att jag behöver det.
(för helvete,kaffe är ett gift,drick vatten eller håll käften)

-jag känner att personkemin inte funkar riktigt här!
(är du tankeläsare eller vafan nudå???)

Sessionen avslutad!!


Typ så ungefär,problemet är kanske
att jag inte har nån såndär riktig
terapisoffa här.

Och ingen flumflum-musik i bakgrunden
heller för den delen,bara bussjävlarna
som körde stup i kvarten,stannade,åkte,
gasade,bromsade!

Imorron hoppas jag verkligen
det blir en bättre dag!

Jag som brukar älska onsdagar!
Men den här vill jag bara gräva ner.


"Hej då åkbandet & välkommen morgondag"!



Kommentarer
Postat av: tilda

då vet du hur jag känner. VARJE dag. puss<3

2012-05-02 @ 23:50:25
URL: http://matildaglimner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0