Match.idag.nu

Nej fan,jag är INTE ute och
nätdejtar.
Inte ens i smyg faktiskt,varför
skulle jag lixom!?

Nån jävla måtta på kärleken
får det allt va,jag har ju fullt
sjå att ta tillvara all jag får här
hemma IRL,varenda dag! ♥

Näe fan,nu snackar vi match som
i matcha kläder,skor.accessoarer,
typ dagens outfit.

Erkänn att ni är sjukt nyfikna och
inte har gjort annat än längtat
efter lite outfitbilder,eller åtminstone
en enstaka...nån jävla gång!


FAN,FAN,FAN...turkosa smycket syns ju för helvete inte!!
FAIL!
(men jag har turkosa örhängen iaf,som inte heller syns!)

Vidare behöver ni INTE bry er ett jävla dugg om den
überskitiga spegeln!
Jag ser ändå dåligt!

Å andra sidan,hur jävla skön är inte
plutminen,klockren fan,som det
anstår en dagens matchare the turkosisch style!


Kommentarer
Postat av: Leo

Snyyyygt hörru!! Matchning is the shit.

Idag matchar jag mina vinröda converse med rosa halsduk. Bra att du skrev igår att det var NUU det var dags för vårkläderna för idag åkte de fram! :)



Hoppas du får en alldeles underbar vårdag idag igen!

Vårkärlek från mig

♥♥♥ Leo

2012-03-13 @ 08:19:14
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar

Leo:Vinröda Converse!!!!Mej vill oxå ha,skitsnyggt ju. ;)

Visst är det underbart att äntligen få "damma" av the real skodon och känna Converselivet i sej :))



Önskar dej oxå en strålande & jättehärlig tisdag,där du går i dina C-skor!



♥Love from me to you♥

2012-03-13 @ 10:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0