Morning folks

Idag förstår ni,ska jag köpa tyg.
 
Men ÅH va roligt tycker kanske
inte ni,men det spelar ingen roll
för jag gör det iaf!
 
Igårkväll bjöd jag hit D.L.V på
lite smaskigt käk,och så drack
vi lite vin på ballen.
 
Och drack kaffe med smarrig
glass!
 
Och rökte som borstbindare!
Eller rättare sagt som puckon,
för det vet vi ju alla att rökning
är ett jävla sattyg.
 
D.L.V & jag får lixom aldrig tiden
att räcka till när vi ses,helt plötsligt
va klockan långt efter midnatt och
då hade vi ändå inte avhandlat hälften.
 
Så nu måste vi planera in en en ny
träff,inom en vecka helst,fast då ska
jag se till att U är med oxå.
Men då lär vi väl inte hinna med en
tredjedel,och bara MÅSTE ses även
veckan efter!
 
Jättesocialt OCH smart-
om jag får säja det själv!
 
På kvällens meny stod foliegrillad gösfilé med kantarellost,persilja,rödlök,
potatis och massor med goda kryddor.
Till detta serverades en sallad extra allt och en god creme fraicheröra!
 
Resten av bilderna kanske kommer sen!
 
Go´lördag på er-
för övrigt den sista i juni månad!
(Böööl!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0