BAJS

Fan i helvete vad jag är
irriterad & förbannad.

Att det finns korkade typer
precis överallt,det visste jag
nog fan.

Men att gårdagens mest puckade
skulle få mej såhär jävla irro,det
hade jag iof räknat ut från början.

Allt är ju relativt,och visst,man kan
välja att se olika på saker och ting.

Fast när snålheten bedrar visheten
och när nån inte bara trampar,utan
ställer sej och hoppar på mitt varumärke,
då jävlar visar jag huggtänderna och
väser värre än en orm.

Personen i fråga tror säkert att jag
bara ska säja Jatack & amen.

Fel,fel,skitfel!

Personen i fråga kommer få en
smärre chock när jag kontrar
á la Majsostyle!

Sanna mina ord,nu sitter jag visst här
och blir lite ironiskt och smått galet
skadeglad i förskott.

Det är nämligen som så,om nån av ren
jävla dumhet och girighet på ett lögn-
aktigt sätt beter sej som en dumjävel
mot mej,då får den nämligen själv smaka
på sin egen beska och oförnuftiga svada!

P.s:Jag har ALLA ess i högra adidasfickan!

Majso VS Dumsnut
   10     -        0



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0