Lugn & fin braskamin

Fortfarande kallt.

Och fortfarande lika jävla
pissed på den här fastigheten.

OCH NEJ,jag tänker fan inte sluta
gnälla,eller klaga,för betalar man
typ en jävla ockerhyra så FÅR man
faktiskt säja precis det som faller
en in när saker inte funkar.

Försöker komma på NÅT som nån
jävla gång under alla dessa år HAR
funkat som det ska.

Hm,tänk,hm-riva sej lite i skalpen!

Helt jävla otroligt,jag kommer fan
inte på en endaste grej.

Bortsett från att JAG,MOI,ALLTID har
betalat hyran i tid.

Till vilken förbannade nytta då kan
man ju undra!!!

Mitt jävla pucko-om jag inte varit
så inihelvete dumsnäll,så skulle
jag förstås ha låst hyreskosingarna
på ett konto,tills allt varit åtgärdat.

Å andra sidan,det hade fan aldrig hänt.

Att saker & allmänna ting åtgärdats asså!

Nu får h*n snart ta och installera en
braskamin här iaf,och JAG ska då fan
INTE hugga veden själv.

Det kan h*n FETGLÖMMA!

Raggsockssponsor,någon?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0