Pm-ens häxan rapporterar

Som om det inte räcker med
förkylning och ledvärk lixom,
nu är syndafloden ett stort
rött faktum oxå!

Jag har dessutom fått känna
på en satans massa nerver
och ömma punkter som jag
inte ens visste att jag hade
"down south"!

Jättekul att kroppen funkar,
det är det ju verkligen,men
jag tycker nog att den funkar
lite FÖR ofta och lite FÖR mycket
om jag ska va ärlig!

Vad gör man?
Blir ett neggo och bryter ihop?

Absolut INTE,jag bet ihop som fan
för ett tag sen,hittade en liten
smördegsrulle i kylen och vips hade
jag fixat nåra hjärtan till kaffet!


Det ska naturligtvis läggas på lite hallon & glass,annars
räknas det ju fan inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0