Specialbagage

Nu har jag letat överallt inför min
lilla semester,men ingen jävlastans
kan jag se att det finns specialbagage
i form av madrass.
 
Golfutrustning-ja,det finns.
Surfingbräda-ja.
Fiskeutrustning-absolut ja.
Och så vidare......
 
Min madrass då,hur fan får jag med den?
 
En vecka utan den,och jag kan boka
behandlingshem i ett halvår (minst)
direkt efter den semester´n.
 
Att ta med specialkudden i handbagaget
känns inte ultimat heller,för dels väger
den typ jättemycket,och för det andra,
vafan är vitsen med en bra kudde när
sängen ändå är som en enda hård planka!
 
Valium!
 
Där har vi det.
 
Måste ringa el doctore pronto så
jag kan få ett par burkar utskrivna.
 
I övrigt är ju allt toppen-visst då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0