Egenlördag

Idag njuter jag till fullo av
mitt eget trevliga sällskap.

Prinsen är ute och fiskar,så
här tar jag dagen som den
kommer,rakt upp & ner.

Man behöver såna dagar ibland,
bara schava omkring och myspysa
lite granna.

Dock INTE i nån jävla mysoverall
eller sjaskiga sunkbrallor,för där
går den berömda klädgränsen.
(iaf för mej)

Som ni säkert fattar,så konsumeras
det en jävla massa kaffe,för det finns
ju inget härligare än att höra bryggar´n
puttra sådär gemytligt.

Naturligtvis målar jag och sprayar
lite mellan Gevaliaintagen oxå.

Lördagsterapi och ack så konstruktivt,
hur resultatet blir spelar inte så jävla
stor roll,huvudsaken att jag mår bra
och trivs lixom!

Egentligen borde jag klippa tånaglarna,
men jag hittar fan inte den sabla lilla saxen.

Förresten ligger jag efter med epilatorn oxå,
men det tar ju sån jävla tid att sitta i snigel-
fart innan hela energiskogen är väck.

Nu ska jag koka ett par ägg,inte för att
jag är speciellt förtjust i såna,bara för
att jag måste göra av med dom!

Skål & trevlig lördagskväll då!


"Drop it"  my partner in bed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0