JAG står mej själv närmast i alla lägen!

Jag kan inte påstå att jag har
nåra somhelst problem med min
ålder,inte andras heller för
den delen.

Men nog fan är det lite halvt
scary när man tänker tio år
framåt och konstaterar,att
då jävlar i min lilla låda,ja
då fyller jag 37 typ!
(& lite + på det,enl.födelseattesten,
  fast jag tror den är helt fel faktiskt)

Det är inte så att jag vill gå i
korta magtröjor om tio år,för
det vill jag fan inte ens nu,och
inte vill jag ha ha kortkort heller.

Jag har väl förihelvete knappt haft
kjol på mej överhuvudtaget sen
jag va li...yngre.

Näe,men iaf-det känns lite tragiskt
att tiden ska gå så förbannat snabbt,
precis som om hjulen snurrar i värsta
superspeeden numera.

Eller om det solfans fel,den hinner ju
bara gå upp så går den ner igen!

"Men kära vän,livet BÖRJAR ju efter 40"!

"Då är du på topp".

"Utstrålar säkerhet och är sådär
  jättebekväm som kvinna,och inte
  minst på din allra högsta sexuella nivå"!

Vem fan har hittat på det där dravlet?
VA!!!!

Jag kanske inte alls varken känner mej
eller utstrålar säkerhet bara för att jag
råkat fylla 40!(satans fulsiffra,som troligtvis är fel)!

Och vaddå,jag kanske har legat på
högstanivå sexuellt sen flera decennium tbk.

Jag orkar fan inte bry mej om ålder.
HÖR NI DET???

Jag skiter fullkomligt i om min kille
är 29 år yngre,eller ½ år äldre.

Om min bästa väninna är 94½ eller
sjuttonfuckingjordsnurr.

För vet ni vad?

Ålder är nåt relativt och jävligt
förbannat ovidkommande!
(för det mesta)

Just nu t.ex,just jävla nu är jag
20 härliga bast och allt är kanon!
(jag valde 20 för att man får köpa
  både spriiit & cigg och dessutom
  kan ha körkort-om man nu vill det)

OCH,för att det är lagom coolt att
va just 20.
Vafan vet jag!



Dessutom äre väl knappast nån som rynkar på näsan om man
som 20-åring lägger ut toabilder va!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0