Små saker som gör skillnad

Jag älskar överraskningar.

Både att få och ge.

Mest ge faktiskt,bara för att
jag tycker det känns bäst på
nåt sätt.

Fast såklart blir jag ju barnsligt
glad och varm i hjärtat när jag
får saker,spelar ingen roll hur
litet det är,bara att veta att nån
bryr sej är ju superhärligt.

Igårkväll t.ex,då fick jag en
liten skitsöt överraskning av
darlingen,en sak som dessutom
luktar Bubbelgum,sånt där riktigt
bubbelgum som man tuggade
när man va liten.
(jag menar yngre)


Sötaste rosa lilla skon att hänga i bilen!
(han vet minsann vilken skosort jag gillar♥)


Och som sagt,den luktar SÅ gott!


Igår va verkligen en dag FULL
med surprises.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0